قوانین و مقررات دیجی غرفه

 

تعاریف

دیجی غرفه : فروشگاه اینترنتی صنایع دستی دیجی غرفه به آدرس اینترنتی www.digiqorfe.ir

 

کاربر (شما) : تمامی افرادی که با پذیرش قوانین و مقررات در جایگاه فروشنده، خریدار یا همکار در فروش در دیجی غرفه اقدام به ایجاد حساب کاربری استفاده از خدمات آن می نمایند.

 

فروشنده : تمامی تولید کنندگان، هنرمندان و تامین کنندگان محصولات موجود در وبسایت دیجی غرفه که از طریق ثبت نام در بخش فروشندگان اقدام به ثبت نام و فروش محصولات صنایع دستی خود می کنند.

 

مشتری : تمامی کاربرانی که با ایجاد حساب کاربری در وبسایت دیجی غرفه اقدام به استفاده از خدمات، ثبت سفارش و خرید محصولات صنایع دستی می کند.

 

همکار فروش : تمامی کاربرانی که در سامانه کسب درآمد دیجی غرفه ثبت نام و اقدام به تبلیغات و پروموت محصولات دیجی غرفه را در رسانه های خود انجام و مشتریان را به وبسایت دیجی غرفه ارجاع می دهند.

 

محصول (کالا) : همه کالاها و خدمات فیزیکی (عینی و ملموس) و غیرفیزیکی است که کاربر در جایگاه فروشنده و برای فروش یا اهدا عرضه می‌کند.

 

شرایط و قوانین استفاده از وبسایت و خدمات دیجی‌غرفه

قوانین و مقررات دیجی غرفه، جزو قراردادهای قانونی الزام‌آور و غیر انحصاری فی‌مابین کاربر (شما) و دیجی غرفه (فروشگاه اینترنتی دیجی غرفه به آدرس www.digiqorfe.ir ) است.ورود کاربران به ‏‌سایت فروشگاه اینترنتی صنایع دستی دیجی غرفه ، ثبت نام و استفاده از پروفایل شخصی و خدمات ارائه شده توسط دیجی‌غرفه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات دیجی‌غرفه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیجی غرفه از سوی کاربر است . متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از وبسایت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید. از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید.

 

شما (کاربر) به‌تنهایی و به صورت مستقل مسئول تمامی فعالیت‌هایی هستید که توسط حساب کاربری شما انجام می‌شود. اگر شما استفاده از حساب کاربری خود را در اختیار دیگری گذاشتید یا به صورت اشتراکی از آن بهره‌برداری کردید، تمام مسئولیت و عواقب آن به عهده شخصی است که اطلاعات صورت‌حساب و پرداخت‌ها به نام اوست. بنابراین ممکن است دیجی غرفه در شرایطی، از کاربر درخواست ارائه مدارک، اطلاعات تکمیلی و احراز هویت کند. در این صورت، کاربر (شما) متعهد خواهد بود مدارک و اطلاعات درخواستی را طبق زمان اعلام‌شده از سوی دیجی غرفه ارائه کند. در غیر این صورت، دیجی غرفه می‌تواند حساب کاربری را مسدود کند و به کاربر هیچ خدماتی ارائه نکند.

 

هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع است. شما می پذیرید که بلافاصله این شرکت را از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا آدرس ایمیل خود یا هر گونه نقص امنیتی که از آن آگاه شده‌اید مطلع سازید.

 

قوانین عمومی

تمامی فعالیت های دیجی غرفه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. استفاده از سرویس ها، خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی صنایع دستی دیجی غرفه برای تمامی کاربرانی که قوانین و مقررات وبسایت آن را رعایت کنند بلا مانع است. در صورت تغییر و بروز رسانی قوانین و مقررات، دیجی غرفه در همین صفحه و در صورت نیاز از راه های ارتباطی دیگر مانند ایمیل و… آن را به اطلاع کاربران می رساند. بدیهی است ادامه استفاده از خدمات و محصولات وبسایت دیجی غرفه به معنای پذیرش این تغییرات خواهد بود و جهل از آن رافع مسئولیت های کاربر نخواهد شد.

 

استفاده از وبسایت و مطالب آن در موارد زیر غیر مجاز و ممنوع است:

برای اهداف غیر قانونی

برای مجبور کردن دیگران به جهت مشارکت در امور غیر قانونی

برای نقض مقررات داخلی و بین المللی

برای نقض حقوق مالکیت فکری وبسایت و حقوق مالکیت فکری دیگران

برای تبعیض، سواستفاده، آسیب وارد کردن و توهین براساس جنسیت، گرایش جنسی، مذهب، قومیت، نژاد، سن، منشا ملی یا ناتوانی جسمی

برای ارسال اطلاعات نادرست یا گمراه کننده

برای آپلود یا انتقال ویروس‌ها و یا هر نوع دیگر از کدهای مخرب که بر عملکرد خدمات این وب سایت، وبسایت‌های دیگر و یا اینترنت تاثیر می‌گذارد.

برای جمع‌آوری یا ردیابی اطلاعات شخصی دیگران و استفاده غیر مجاز از آن

برای هر هدف ناخوشایند یا غیر اخلاقی

برای دخالت در سرویس‌های امنیتی

این حق برای دیجی غرفه محفوظ است که به دسترسی و استفاده کاربر برای این قبیل موارد پایان دهد.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات دیجی‌غرفه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به دیجی‌غرفه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که دیجی غرفه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

 

همچنین ممکن است دیجی غرفه جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. کاربران می توانند در صورتی که تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها ندارند، عضویت دریافت خبرنامه دیجی‌غرفه را در پروفایل خود لغو کنند.

 

 سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

دیجی‌غرفه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

 

دیجی غرفه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دیجی‌غرفه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

 

دیجی غرفه هیچ مسئولیتی در قبال محتوا یا سیاست‌های حفظ حریم شخصی سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا سایر خدمات هیچ یک از اعضای خود، شرکا و همکاران تجاری، اشخاص ثالث بهره‌بردار از خدمات دیجی غرفه ندارد

 

 به دلیل رعایت مسائل امنیتی، صحت‌سنجی، پیگیری برخی موارد خاص، پیگیری‌های حقوقی، افزایش بهره‌وری و دقت در فرآیندهای کاری دیجی غرفه، ممکن است اطلاعات دریافتی از کاربر، توسط کارکنان مختلف دیجی غرفه یا گروه‌های مشاور، در زمان‌بندی‌های مختلف رویت و بررسی گردد.

 

دیجی غرفه به دلایل متعددی، از جمله درک رفتار مشتریان خود و… ، از فن‌آوری‌هایی مانند کوکی‌ها نظیر (cookies, clear gifs, log files, and flash cookies)  استفاده می‌‌کند.

 

با توجه به خدمات و سرویسی که شما (کاربر) انتخاب خواهید کرد، دیجی غرفه اطلاعاتی نظیر نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، شماره همراه، ایمیل،‌ نشانی پستی و تلفن محل سکونت و کسب‌وکار، اطلاعات حساب بانکی را از شما دریافت و ذخیره می‌کند.

 

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دیجی غرفه، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط دیجی غرفه جزئی از اموال دیجی‌غرفه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دیجی‌غرفه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دیجی‌غرفه محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط دیجی‌غرفه و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار دیجی غرفه است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت دیجی غرفه و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای دیجی‌غرفه محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات دیجی‌غرفه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. مطابق قوانین و مقررات ایران، برای خرید و فروش و استفاده از سرویس‌های تجاری، استفاده افراد زیر ۱۸ سال از خدمات دیجی غرفه می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

 

دیجی غرفه تنها از طریق پایگاه رسمی این فروشگاه اینترنتی www.digiqorfe.ir برای ارتباط با شما استفاده می کند. دیجی غرفه برای مقاصد رسمی با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با کاربر تماس نمی‌‏گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. دیجی غرفه جهت برقراری ارتباط پشتیبانی و مسائل غیر رسمی  با شما (کاربر)، از کلیه روش‌های در دسترس مانند شماره تماس (برقراری تماس یا ارسال پیامک)، ایمیل، ارسال نوتیفیکیشن و پیام در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان و سایر کانال‌های ارتباطی استفاده خواهد کرد.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

 هیچ یک از محصولاتی که در وبسایت دیجی غرفه به فروش می‌رسد توسط دیجی غرفه تولید، انبارداری و بررسی کیفی نمی‌شود، بلکه همه این کالاها مستقیماً و منفرداً توسط خود فروشندگان، تولید یا عرضه می‌شوند. فلذا دیجی غرفه علی‌رغم تلاش روزافزون جهت نظارت بر کیفیت و اصالت محصولات صنایع دستی، به دلیل گستردگی جغرافیایی و تنوع محصولات و کالاها، عملاً نمی‌تواند کیفیت، سلامت و اصالت آن ها را تضمین کند؛ بنابراین صرف نظر از عدم مسئولیت دیجی غرفه نسبت به کیفیت و سلامت قطعی محصولات عرضه‌شده در وبسایت دیجی غرفه، فروشنده ضامن جبران خسارت است و هر گونه ادعایی باید علیه فروشنده طرح شود و شما (کاربر)، دیجی غرفه را نسبت به اثرات سویی که ممکن است در اثر خرید و مصرف محصولات خریداری‌شده به شما وارد گردد، مبرّی از مسئولیت خواهید کرد. هم‌چنین دیجی غرفه تضمین نمی‌کند که کیفیت محصولات، خدمات و اطلاعات فروشنده دقیقا مطابق انتطارات شما باشد.

 

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. دیجی غرفه به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

 

پیش فاکتور کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دیجی‌غرفه به کاربران مربوطه از طریق پنل، حساب کاربری، ایمیل و … ارسال می شود.

 

در دیجی غرفه مشتری می تواند محصولات ناموجود را پیش خرید کند که در این صورت سفارش شامل 5% تخفیف تشویقی خواهد شد. زمان آماده سازی کالای پیش خرید شده در وبسایت دیجی غرفه به اطلاع مشتری می رسد که این زمان شامل مدت زمان فرآیند ارسال سفارش نمی باشد.

 

در صورت لغو کل سفارش (همه محصولات سبد خرید) توسط فروشنده ، وجه سفارش با احتساب هزینه ارسال، طبق زمان‌بندی دیجی غرفه برای تسویه مالی دادوستدها،‌‌ به حساب مشتری برگردانده می‌شود و اگر لغو سفارش نسبت به بعضی از محصولات یک سفارش باشد،‌ تنها وجه خرید همان بخش و بدون احتساب هزینه ارسال می شود.

 

دیجی غرفه هر گونه تلاش برای اطمینان از اینکه محصول دقیقا در وبسایت نشان داده می‌شود، به کار می‌گیرد هر چند که چون اطلاعات و تصاویر محصول توسط فروشندگان ثبت می شود اندازه، رنگ و بسته بندی ممکن است با آنچه که در وبسایت نمایش داده شده، متفاوت باشد.

 

دیجی غرفه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که تا جایی که مقدور است تصویر و رنگ محصولات را دقیق نشان دهد ولی نمی‌تواند دقیق بودن صفحه نمایش سیستم کاربر را تضمین کند و در صورت مغایرت مسئولیتی به عهده دیجی غرفه نیست.

 

در صورتی که موجودی محصولی در دیجی غرفه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق تغییر سفارش به حالت پیش خرید، کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیجی غرفه محفوظ است. در غیر این صورت نیز مشتری می تواند  به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

 

دیجی غرفه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای دیجی غرفه محفوظ است.

 

مشتری باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. کاربران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

هزینه ارسال محصول به صورت پیش‌فرض، هزینه‌های پست سفارشی و پیشتاز بر اساس الگوی ارائه شده توسط شرکت پست ایران است اما به دلیل متفاوت بودن مبدا و مقصد ارسال کالا هزینه ارسال به صورت میانگین هزینه های پستی از مشتری دریافت می شود و یا مشتری میتواند درخواست کرایه در مقصد کند که در این صورت هزینه ارسال هنگام تحویل کالا از کاربر دریافت می شود. همچنین، امکان پرداخت در محل برای سفارش‌ها در حال حاضر وجود ندارد.

 

سرویس باز پس گیری کالا در دیجی غرفه

 دیجی غرفه برای کسب رضایت مشتریان و در جهت رعایت قوانین تجارت الکترونیک امکان مرجوع کردن کالاهای دارای اشکال را برای مشتریان فراهم کرده است . باید توجه داشت که فروشندگان زیادی در دیجی غرفه در حال فعالیت هستند که این امر ممکن است موجب بروز خطاهای سهوی شود، اما این حق مشتری طبق قوانین باز پس گیری محصول (عودت کالا) محفوظ است ؛ و طبق قوانین تجارت الکترونیک ، خریدار تا 7 روز امکان مرجوعی کالا را دارد.

در صورت درخواست مشتری فروشنده باید ظرف مدت یک روز از هنگام بازپسگیری کالا نسبت به جایگزین و ارسال کالای جدید اقدام کند، در غیر این صورت کل مبلغ آن را عودت دهد.

تمامی قوانین مربوط به فروشندگان در مورد بازپسگیری کالا در قرارداد همکاری تامین کنندگان ذکر شده و برای فروشندگان لازم الاجرا می باشد.

 

آغاز مهلت بازپسگیری کالا، برای کالاها از تاریخ تسلیم کالا به مصرف‌کننده است و برای خدمات، از روز انعقاد است. از این ‌رو، در دیجی غرفه  مشتری می تواند از طریق ورود به حساب کاربری خود از طریق سایت ، تا 7 (هفت) روز از حق انصراف خود استفاده کند یا رضایت خود را ثبت یا مشکل را گزارش کند. در غیر این صورت و پس از گذشت هفت روز، سیستم به طور خودکار رضایت مصرف‌کننده را روی سفارش ثبت می‌کند.

 

کالای تحویل داده شده توسط فروشنده، معیوب یا مطابق مندرجات سفارش کالا و توصیفات آن نباشد. در این شرایط، “دیجی غرفه” پس از وصول کالا از مشتری، آن را به فروشنده عودت می دهد چنانچه کالا به علت کمبود موجودی قابل تعویض نباشد، فروشنده ملزم است بهای کالا را از طریق دیجی غرفه به مشتری عودت نماید.

 

در صورت آسیب‌دیدگی محصول/های سفارش بر اثر حمل‌ونقل یا باز کردن بسته‌بندی توسط مشتری، امکان لغو سفارش و انصراف از خرید امکان‌پذیر نیست.

 

به طور کلی، در صورت وجود هر گونه مشکل در کل سفارش تحویل گرفته‌شده یا بخشی از آن، مشتری علاوه بر ثبت گزارش، باید محصول/هایی را که مشکل دارند و نیز بسته‌بندی‌ اولیه فروشنده و بسته‌بندی ارسال (مانند کارتن پستی) را بدون تغییرات و مخدوش کردن آن، تا زمان حل و فصل موضوع و بازگرداندن آن‌ها نزد خود نگهداری کند.

 

در صورت ارسال محصول اشتباهی و خارج از سفارش ثبت‌شده، مشتری می‌بایست موضوع را به پشتیبانی دیجی غرفه اطلاع دهد و تا حل و فصل شدن مسئله، محصول را نزد خود به امانت نگهداری کند. بدیهی است که فروشنده در مورد ارسال اشتباهی محصول و تبعات آن مسئول خواهد بود.

 

به دلیل ماهیت محصولات صنایع دستی و و عدم توانایی تولیدکنندگان در تولید کالاهای یکسان با دست، تفاوت‌های جزئی محصول با تصاویر ملاک لغو سفارش نیست. تصاویر محصول برای اطلاع و کمک به خرید درج می‌شوند ، بلکه مغایرت با توضیحات و ویژگی‌های محصول و شرایط سفارش قابل ثبت گزارش و درخواست لغو آن است.

 

در صورت استفاده فروشنده از شبکه پستی کشور، آسیب‌دیدگی مشمول قوانین و شرایط شرکت پست ایران است و پیگیری و گرفتن خسارت با فروشنده است؛ و چنانچه فروشنده محصول را با بیمه آسیب‌دیدگی پست کرده باشد، طبق شرایط بیمه‌نامه عمل خواهد شد. همچنین مشتری می‌تواند محموله پستی را که وضعیت فیزیکی آن آسیب دیده است، از مامور پست تحویل نگیرد و طبق ضوابط شرکت پست اقدام کند.

 

  مشتری  می‌بایست هرگونه مشکل را به دیجی غرفه گزارش کند تا در صورت تخلف یا کوتاهی فروشنده، وی را طبق آیین‌نامه‌های دیجی غرفه اعمال قانون کند و تا حد ممکن به مشتری در پیگیری و حل و فصل مسئله کمک کند.

طبق قوانین تجارت الکترونیک امکان باز پسگیری کالاهای ساخته‌شده با مشخصات فردی مصرف‌کننده که به طور واضح جنبه شخصی دارند و یا کالا هایی که طبق ویژگی های اعلام شده توسط مشتری تولید شده اند وجود ندارد.

 

پیش از ارسال کالا برای محصولات موجود و پیش از شروع خرید مواد اولیه یا تولید یا بسته بندی برای محصولات ناموجود و سفارشی مشتری از خرید خود منصرف شود و به دیجی غرفه اطلاع دهد با تایید دیجی غرفه سفارش لغو و مبلغ کالا و ارسال کالا به حساب مشتری واریز می شود.

 

در موارد پیش‌بینی‌نشده برای لغو سفارش یا بازگرداندن محصول، طبق توافق دیجی غرفه و کاربران عمل می‌شود و در صورت اختلاف میان آن‌ها، مرجع رسیدگی به اختلاف و حل و فصل مسئله دیجی غرفه خواهد بود ؛ و به علت پیچیدگی و پویایی مشکلات پیش رو در خرید تصمیم نهایی با کارشناس دیجی غرفه است .

و برای تسویه مالی دادوستدها ،‌‌ در صورت تقاضا مشتری به حساب بانکی وی تا حداقل 72 ساعت کاری برگردانده می‌شود.

 

نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

با این حال، دیجی غرفه  هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی دیجی‌غرفه درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید.

تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.

تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.

کاربران به هیچ وجه نباید در بخش نظرات مبلغ “قیمت” را ثبت نمایند یا درباره قیمت اظهار نظر کنند.

از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.

“نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.

با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.

تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.

ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.

لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.

کاربران در نظر داشته باشند که دیجی‌غرفه، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.

 

انتشار محتوا

کاربر متعهد قوانین جمهوری اسلامی ایران را در باسلام نقض نکند. درج هر گونه مطلب که بر اساس قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران، مشمول عنوان جرم شود، ممنوع است.

دیجی‌غرفه  نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز تولید کنندگان اصلی سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است دیجی‌ غرفه تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

 

دیجی غرفه خود را مجاز به کنترل محتوای منتشرشده توسط کاربران می‌داند، ولی خود را ملزم به کنترل کل محتوا نمی‌داند. مسئولیت کلیه محتوای قرارداده شده روی وب سایت دیجی غرفه (اعم از متن، عکس، لینک، فیلم و دیگر اقسام محتوا) تماما به عهده قراردهنده محتواست.

 

اگر محصول ارائه شده توسط دیجی غرفه دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

 

وب ‏‌سایت دیجی‌غرفه هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و دیجی غرفه تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

 

 دیجی غرفه می‌تواند در صورت تخلف کاربر از قوانین درج محتوا، عضویت او را بدون اطلاع قبلی لغو کند. دیجی غرفه خود را ملزم به توضیح درباره علت لغو عضویت کاربر نمی‌داند.

 

دیجی غرفه مجاز است به هر نحوی که بخواهد از محتوای قرارگرفته توسط کاربران که قانونا متعلق به شخص یا نشریه یا سازمان دیگری نباشد استفاده کند. (مثلا آن‌ها را به‌صورت برگزیده در قسمت دیگری از دیجی غرفه یا رسانه‌های چاپی متعلق به دیجی غرفه منتشر کند)

 

مالکیت فکری، طراحی، علائم تجاری و کلیه محتویات وب‌سایت دیجی غرفه شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت دیجی‌غرفه تعلق دارد.

 

 کابران موظفند علاوه بر رعایت مقررات اختصاصی دیجی غرفه، از قوانین جرائم رایانه‌ای نیز پیروی نمایند.

 

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در دیجی‌غرفه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در دیجی‌غرفه قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، دیجی غرفه نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، دیجی غرفه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به مشتری اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. علاوه بر مبلغ کالا مشتری مالیات و عوارض ارزش افزوده آن را نیز پرداخت می‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

نمایندگی

دیجی غرفه در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دیجی‌غرفه اطلاع دهید.

 

ثبت شکایت

برسی شکایات کاربران از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در وبسایت امکان پذیر است و کاربران با طرح شکایت و یا انتقاد خود دیجی غرفه را ملزم به بررسی آن می کند. بدیهی است دیجی غرفه تمام تلاش خود برای جلب رضایت مشتری انجام دهد.

 

کاربران فروشنده و همکار در فروش

تمامی قوانین و مقررات مربوط به فروشندگان و همکاران در فروش و تعهدات آنها در قرارداد های بخش فروشندگان و سامانه کسب درآمد به صورت جداگانه به اطلاع ایشان رسیده است. علاوه بر رعایت قوانین آمده در این بخش این کاربران ( فروشندگان و همکاران در فروش ) ملزم به رعایت قوانین و تعهدات موجود در قرارداد خود نیز می باشند.

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، دیجی غرفه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.