در این روزهای سخت خودمان را موظف میدانیم تا با حمایت از کسب و کارهای خانگی و کارگاه های کوچک صنایع دستی به روزهای خوش آینده امیدوار باشیم و دوشادوش شما برای رسیدن به موفقیت همراه شما هستیم.

همین حالا ثبت نام کنید

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید از این قسمت وارد داشبورد فروشندگان شوید

فروشگاه اینترنتی دیجی غرفه بستری را فراهم کرده که تولید کننده های صنایع دستی بدون هیچ هزینه ای بتوانند فروش آنلاین داشته باشند و بتوانند محصولات خود را در صفحات وب بفروش برسانند. با توجه به نیاز روز، صنایع دستی هم باید خود را بروز می کرد به همین جهت بسیاری از تولیدکنندگان صنایع دستی به سمت فروش در شبکه های اجتماعی رفتند و سعی کردند در بازار آنلاین حضور خود را حفظ کنند ولی کمتر کسی به سمت ایجاد سایت و فروش در صفحات وب رفته است زیرا هزینه های زیاد و نیاز به تخصص دارد به همین علت ما این بستر را ایجاد کردیم تا تولیدکنندگان و هنرمندان بسیار راحت بتوانند در این عرصه حضور پیدا کنند .
اگر شما نیز محصولات صنایع دستی و هنری تولید می کنید ، فقط کافی است یک بار آن را در فروشگاه اینترتی صنایع دستی دیجی غرفه معرفی کنید تا بازاریابی و فروش آنلاین محصول کسب و کار خود را گسترش و درآمد خود را افزایش دهید .

مزایای فروش در دیجی غرفه

رایگان

ساخت رایگان فروشگاه اختصاصی ارائه محصولات صنایع دستی شما

پشتیبانی

عدم نیاز به هزینه کردن جهت دریافت پشتیبانی های فنی و تخصصی

پنل کاربری

ارائه پنل مدیریت فروش با امکانات مدیریت محصولات، سفارش ها و قیمت گذاری

آموزش

آموزش های رایگان به شما درباره ثبت نام و ثبت محصول و استفاده از امکانات

مزایای دیگر دیجی غرفه :

مارکت پلیس دیجی‌غرفه، پلتفرمی است که در آن فروشندگان کالاهای صنایع دستی و هنری از جمله برند های معتبر، کارگاه های خرد و کلان، صاحبان کسب و کارهای خانگی و هر شخصی که کالای صنایع دستی و هنری برای عرضه دارد، می توانند به صورت آنلاین محصولات خود را در قالب فروشنده به فروش برسانند .

ثبت نام به عنوان فروشنده در دیجی غرفه

ارتقاء حساب به فروشندگی

https://digiqorfe.ir/store/